måndag 5 september 2011

Nu blir det film!

Nu tänkte jag skriva "kolla här vad jag har köpt!", men sen kom jag på att jag glömt fota den. Men ni får föreställa er. Jag har köpt ett hjälmfäste till min vanliga digitalkamera, så att jag kan filma under själva cyklingen, i äkta GoPro-kamera-style! Alla som känner mig vet. Men ni som inte känner mig: Jag har önskat mig en GoPro-kamera i typ hela mitt liv, känns det som. Eller i alla fall så länge jag har känt till den (i lite mer än ett år). Den där videokameran är min nästa största önskan i livet, efter en till hund (det kommer antagligen dröja år innan jag har råd med något av det). När min önskan slår in ska jag använda min GoPro till cykling, inlines, hundträning, klättring och mycket, mycket mer. Tills dess kan jag använda den här. Nu ska vi se om jag klarar av att ladda upp min allra första film på Blogspot. Håll tummarna!

"Ett fel uppstod när din video skulle överföras"....?! :´( Men ååh! Är det någon som vet hur man får det att fungera? Eller är det den här kassa anslutningen som ställer till det?

Jag återkommer med filmen...

1 kommentar: