onsdag 21 september 2011

Ni som är skrivsugna

De har varit ett par som nu i efterhand frågat om sista dagen för att skicka brev. Så jag passar på att länga in en påminnelse.

Ni som vill skicka brev kan göra det till och med imorgon, 22 september.

Vi kommer nå postkontoret i Manilva uppskattningsvis 28-29 september. Det kan ta lite olika många dagar för breven att komma fram, men vanligtvis 4-6 dagar. Det som händer om brevet kommer fram till postkontoret efter att jag varit där och cyklat därifrån igen, är att de ligger kvar i 4 veckor, sedan skickas de tillbaka till avsändaradressen på baksidan (det är alltså viktigt att man skriver den). Så man kan givetvis chansa, om man nu är lite sen. Det kan ju hända att även vi blir sena dit.

Det ska bli så spännande att se om det väntar någonting där! :)

1 kommentar:

  1. Hej igen Matilda! Så trist att läsa att du kanske blir tvungen att avbryta - jag hoppas verkligen att du hittar en ny o bra resekompis, håller tummar o tår!! Men så är ju verkligheten - alltid händer det något oförutsett inte sant? Jag är helt övertygad om att du kommer att ha en hel hög med brev som väntar på dig! Lagom blygsamt kan jag säga att det helt säkert blir ett i alla fall :-)... Ha det så jättegott på väg till Malaga!!

    SvaraRadera