söndag 3 september 2017

Ett par mycket bra dagar!

Jag har börjat kunna trampa igen! Hurra!

Känner mig så taggad och har massor med energi. Men! Jag är försiktig och noggrann. Jag promenerar fortfarande uppför de branta backarna. Och är det många mindre uppförsbackar på rad tänker jag till och vilar emellanåt, genom att promenera uppför. På raksträckorna kan jag cykla på.

Jag har börjat komma framåt! Cyklat 70-85 km om dagen de senaste dagarna, utan problem. Fortsätter jag i den här takten, om knäna håller och inget oförutsägbart händer, ska jag kunna hinna fram i tid. Om jag dessutom, så småningom, lyckas ta mig upp i 100 km om dagen, finns det utrymme för någon vilodag då och då också. X)

Peppen är det inget fel på! Jag har massa mer att ge och känner mig väldigt motiverad (desto mer frustrerad har jag också känt när det fysiska satt stopp).

Här kommer Relivefilmer!

1 september

2 september (fm)

2 september (em)

3 september

Och här är lite bilder från senaste dagarna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar