fredag 24 juni 2011

Norska gränsen

13 juni

Yay, bara en kilometer kvar till gränsen!
Sen efter en lång stunds riktigt jävliga backar genom skogen ser vi helt plötsligt den här skylten:
"Vaddå, menas det här med att vi redan passeras gränsen?!", frågar jag Niklas, som bara "Eh, ja, det var för ett bra tag sedan, men du bara cyklade förbi ju, jag ropade efter dig!".

Då blev jag riktigt lack. Jag hade ju trampat på målinriktat, för att kunna ta mig upp för backarna och därmed helt missat de skyltarna som vi passerat. Ja, det var bara att trampa tillbaka de två kilometerna tillbaka till gränsen, för bilder på det måste man ju liksom ha.
Vilse passade på att gå tillbaka till Sverige och bajsa en sista gång innan vi gav oss vidare. Han sitter alltså uppe på en stor grästuva om ni undrar.
Sen cyklade vi vidare nöjda och belåtna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar